joi, 29 septembrie 2011

Pozeeeeeeeeeeeeee

 Deci, cum ziceam, am fost la majoratul ala. Si acum am poze! Aveam poze si cu induvidu` ala dar nu le salvez nici in 1000 de ani! Poze cand "dansam". Eu incerc sa uit partea urata!
 *asta e ceva gen "Ce ai zis? O.O" =)))))) Diriga <3 [m-ar omora daca ar sti ca am pus poza asta :)) ]

 *serious business

 *am realizat ca cel mai bine ies daca sunt fotografiata din spate :))))) si imi ador parul <3

 *baaaaaaaaaaai asta e geniala!!!!! :))))))) e o colega, si o pupam pe obraz si uite ce a iesit =)))))))

 *"Nuuuu nu nu imi faaaa!"

 *O yeeeaaaaah Mi se pare mie sau mai aveam putin si faceam semnul fulgerului ?=)) acum inteleg de ce au ramas surprinse de modul in care ma fatai pe muzica. Si daaa fratilor, stiu ca sunt slaba , situ, stiu ! Si imi place ;)

 *Cu majora <3 Una din putinele poze in care ies bine =]]

 * nu se putea fara una din aia =]] asta era coniac sau crema de whiskey <3

*cu diriga si coleaga care s-a transferat. A 2-a din putinele poze in care am iesit bine =]] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu